בגדי ים לגברים – הדפסים זה הדיבור

Man walking with dog on beach

אין כמו ים בקיץ, בילוי בחוף ישראלי קרוב או באי טרופי רחוק. רוצה להיראות נהדר בחוף הים? בין אם אתה אוהב להשתזף, לשחק מטקות או לגלוש, זה הזמן לקנות בגד ים חדש. הגיע הזמן להכיר את הסגנון הכי עדכני, הכי נכון והכי שיקי, בעולם של בגדי ים גברים

בכל גזרה – הדפסים הם באופנה 

חלק מהגברים אוהבים להגיע לחוף בבגדי ים מינימליסטיים. להרגיש את המים ולהראות את הגוף המחוטב. חלק מהגברים מעדיפים בגדי ים בגזרת שורטס, מכנסים קצרים שמביאים עימם הרגשה נוחה בכל מצב. ויש כמובן את מכנסי הגלישה שהם יותר מכנסיים צמודות מאשר בגדי ים לגברים. אבל אם מסתכלים מעבר לצורה הכללית, כדאי להכיר את הסגנון הכי נכון כיום. הסגנון הזה הוא לא פחות מאשר הדפסים שווים. 

להיראות נהדר בחוף הים

מבחינת הצורה הכללית, את בגד הים כדאי לבחור בעיקר בהתאם למבנה הגוף שלך. חשוב שתרגיש בנוח בתוך הים או בחוף. אבל מה שבאמת מאפשר להיראות הכי אופנתי, מתוחכם, צעיר, אלגנטי או אנרגטי, הם ההדפסים. סוף סוף אפשר באמת להיראות נהדר בחוף הים, לא משנה בני כמה אתם או עד כמה אתם באמת בכושר. ההדפסים שתבחר הם אלו שגורמים לך הרגשה טובה, ונותנים לך הופעה מרשימה ואטרקטיבית, על פי טעמך. 

היופי הוא שגם הגבר הממוצע, שהוא לא הכי חטוב, לא תמיד הכי בכושר, נראה נהדר עם בגדי ים משולבי הדפסים. את הדוגמאות היפות אפשר לבחור כך שישתלבו נהדר עם התודעה האופנתית שלך וגם עם מאפיינים כמו הגובה שלך, צבע העור, המזג שלך. בין ההדפסים ישנם כאלה שמאוד מדברים לצעירים. הדפסים מסוגים אחרים נותנים סגנון קלאסי ועדכני, גם למבוגרים יותר שבינינו. ישנם הדפסים בסגנון אנימציה, אפקטים של איים טרופיים, צורות מופשטות ועוד דוגמאות. כל מה שצריך לעשות זה לבדוק כמה מההדפסים והסגנונות, ולראות למה אתם הכי מתחברים. 

לסיכום, השילוב בין הגיזרה האופנתית של בגד הים להדפסים הנכונים, יוציא אותך הכי יפה שאפשר על החוף, בקיץ הקרוב. 

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

Young woman in striped overall

אוברולים- כשנוחות פוגשת סטייל

פעם אנשים חשבו שאוברול זה פריט לבוש שקשור לעולם החקלאות, עבודה בשדה, משהו רחב ומסורבל אפילו מגושם, לא משהו שהיו מקשרים אותו לעולם האופנה והסטייל.

Asian young woman use laptop computer for shopping product sell online.

איך לקנות מכנסיים באונליין?

מה זאת אומרת איך לקנות מכנסיים אונליין? בסך הכל צריך להקליד כמה מילים במקלדת, ללחוץ כמה פעמים על העכבר והופה – מכנסי מעצבים לטעמכן כבר

Young woman in legging doing balance yoga pose

גם נוחות וגם סטייל – טייץ

לכל בני האדם יש פריטי לבוש אשר אינם ניתנים למשא ומתן, ועליהם הם לא מוותרים – כאשר טייץ הוא אחד מהם. לא צריך למשוך את

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן