לא יודעים אילו מתנות לקנות לקראת החגים? אספנו עבורכם את ערכות האיפור הכי שוות!

Portrait of beautiful young woman with art make-up

אם גם לכם נמאס לתת את אותן המתנות מידי שנה, מצאנו לכם פתרון מושלם: תוכלו להרכיב ולבחור את ערכות האיפור שהאישה, החברה, וכל מי שתרצו לפנק ממש תשמח לקבל.

האיפור הוא בשבילך

זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל רובנו מתאפרות בשבילנו ולא בשביל אחרים. בין אם אתן מתאפרות איפור קליל ובין אם אתן בוחרות להתאפר איפור מלא בכל יום, המשותף אצל כולנו הוא שהאיפור גורם לנו להרגיש יפות יותר, זוהרות יותר, ותורם לתחושת הביטחון העצמי שלנו. לכן אין זה פלא שלקבל ערכת איפור זה המתנה הכי שווה שאפשר לקבל לחג.

ערכה בסיסית לאיפור

אם בא לכן לפנק את החברה או הבת משפחה שלא מתאפרת כמעט, אתן יכולות להתחיל מלקנות לה ערכת איפור בסיסית הכוללת מייק אפ וסומק. היום אפשר להתאים את גוון המייק אפ באינטרנט, מבלי ללכת לחנות, אבל אם אתן ממש חוששות שלא תקלעו בגוון תמיד תוכלו לפנק אותה בגיפט קארד לחנות איפור. תהיו בטוחות שאחרי המתנה שלכן היא תוקסם מהעולם הזה ותצטרף אליו.

ערכת איפור למתקדמות

אם אתן מחליטות לפנק מישהי שכבר יודעת דבר או שניים על איפור, תוכלו לפנק אותה בפריטי איפור מתקדמים יותר ממייק אפ, ולקנות לה פודרה או קונסילר מושלם. היום יש היצע גדול לפריטי איפור שיכולים להקפיץ כל לוק, כמו ברונזר, או שימר, שתפקדם דומה מעט לסומק אבל בעיקר נועד לתת תחושה שזופה, בריאה, ומנצנצת. 

ערכת איפור לעיניים

האזור המאופר הכי מושקע בפנים שלנו הוא כמובן העיניים. העיניים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו, והן נותנות את הטון למראה כולו. מרבית הנשים מתאפרות איפור עיניים קליל ברמה היום יומית של מסקרה ועיפרון עיניים. אתן יכולות להפתיע את מי שאתן רוצות במתנה מושלמת של ערכת צלליות או בצלליות עמידות בסטיק, שהן בן הדברים הכי חמים כרגע בכל מה שקשור לאיפור. תוסיפו לערכה שלכן רימל, וסט מברשות, והערכה שלכן תהיה מושלמת.

ערכת האביזרים המשלימים

אם בא לכן להיות מקוריות, אתן יכולה לצרף למתנה שלכן פריטי איפור משלימים, כמו עיפרון גבות, מפריד ריסים, אודם לשפתיים, ועוד. הפריטים הללו אולי נשמעים לכן פשוטים, אבל הם יכולים לפעמים לעשות את כל ההבדל, גם בימים שבא לנו להתאפר בצורה הכי קלילה שיש. 

לסיכום

בחירת המתנות לחגים היא תמיד כאב ראש, אבל השנה אתם תצאו מזה בקלות. איפור על כל סוגיו הוא מתנה נהדרת שאפשר לתת למישהו שחשובה לכם, והמגוון והשפע ממנו אתם יכולים לבחור יעשה לכם את החיים קלים: מייק אפ, סומק, ברונזר, צלליות עיניים ושפתונים הם רק חלק מהרשימה ממנה אתם יכולים לבחור, ואתם יכולים להיות בטוחים שמתנה שכזו תשמח את הצד השני. 

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

Young woman in striped overall

אוברולים- כשנוחות פוגשת סטייל

פעם אנשים חשבו שאוברול זה פריט לבוש שקשור לעולם החקלאות, עבודה בשדה, משהו רחב ומסורבל אפילו מגושם, לא משהו שהיו מקשרים אותו לעולם האופנה והסטייל.

Asian young woman use laptop computer for shopping product sell online.

איך לקנות מכנסיים באונליין?

מה זאת אומרת איך לקנות מכנסיים אונליין? בסך הכל צריך להקליד כמה מילים במקלדת, ללחוץ כמה פעמים על העכבר והופה – מכנסי מעצבים לטעמכן כבר

Young woman in legging doing balance yoga pose

גם נוחות וגם סטייל – טייץ

לכל בני האדם יש פריטי לבוש אשר אינם ניתנים למשא ומתן, ועליהם הם לא מוותרים – כאשר טייץ הוא אחד מהם. לא צריך למשוך את

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן