להחזיר את הביטחון עם PRP  – איך זה עוזר לנשירת שיער

תופעת נשירת השיער

השיער שלנו הוא דבר חיוני בחיינו וסביר להניח שכל אחד מאיתנו שומר עליו, דואג לו ומספר אותו. אולם, אצל חלקנו עלולה לצוץ נשירה של השיער וכבר באותו הרגע נרצה למצוא דרכים למנוע זאת. 

אצל רוב האנשים מתפתחת נטייה לסבול מנשירת שיער ככל שהם מתבגרים אך התופעה עלולה לצוץ גם בגילאים צעירים יחסית כמו סוף שנות ה20 ושנות ה-30 לחיים. כשמדובר בהקרחה, אין העניין דווקא מזוהה בהכרח עם גברים, גם נשים עלולות סובלות מבעיות של נשירת שיער ואף הקרחה.

כיצד מבוצע טיפול PRP למניעת נשירת שיער?

טיפולי PRP אלו הם טיפולים המאיצים תהליכי החלמה טבעיים של הגוף באמצעות הזרקת טסיות דם המכילות גורמי גדילה. ראשית לוקחים בשלב הראשון מנת דם קטנה מהמטופל. לאחר מכן היא עוברת תהליך זיקוק באמצעות צנטריפוגה, ולבסוף מוזרקת בחזרה לעור הקרקפת. בכך ניתן לחזק את שורשי השיער, וגם לעורר צמיחה בזקיקי שיער רדומים. 

בנוסף, ניתן במידת הצורך לשלב שימוש בתרופות מרשם. אולם, שילוב הטיפול התרופתי הוא אינו חובה ואינו מתאים לכולם, וניתן לעשות זאת אך ורק לאחר קבלת ייעוץ מקיף מרופא מוסמך.

יתרונות ובטיחות הטיפול PRP לנשירת שיער

בכל טיפול בו ישנה החדרה של חומרים זרים לגוף יש פוטנציאל לבעיות, מאחר ואיננו יודעים כיצד הגוף יגיב לחומרים זרים הפולשים אלינו. אולם, כאשר מדובר בטיפול PRP לנשירת שיער, הטיפול נעשה בצורה בטוחה מאחר ומשתמשים בחומרים המופקים מהדם שכבר ממילא נמצאים בגופנו, ולא חומרים חדשים. 

בשל כך, גורם הטיפול עצמו נחשב יעיל למדי, שכן הוא גם מבוסס על חומר טבעי, גם טיפול מחזיק מעמד לתקופה ארוכה, גם מאיץ תהליכים טבעיים בגוף ולמעשה מעניק חזרה מיידית לשגרה.

מה עוד חשוב לדעת על טיפול PRP לנשירת שיער?

טרם הטיפול חשוב לבדוק האם הוא מתאים באותו שלב למטופל, לנתוניו האישיים, להיקף הנשירה ועוד. מומלץ רק לאנשים מבוגרים עם מאפייני נשירה לגשת לטיפול, או צעירים עד גיל 25 בערך שסובלים מהידלדלות בשערם.

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

סבוריאה

טיפול בסבוריאה דרמטיטיס

סבוריאה דרמטיטיס היא מחלת עור דלקתית כרונית הנגרמת על ידי ייצור יתר של חלב (סבום) על ידי בלוטות החלב בעור. הסבום הוא חומר שומני טבעי

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן