"מי בכלל צריך את זה כשיש גוגל?"  אז בהחלט צריך! מדוע שירותי תרגום מסמכים הם קריטיים?

Translator. Select language. Learning, translate languages conce

בשנת 2019 בחודש אוקטובר, התפרסו ידיעות בהן צוטטו בכירים במערך ההגירה האמריקאי מאשרים כי העובדים תחתיהם משתמשים בשירותי התרגום החינמיים של גוגל כדי לקרוא בקשות לאישורי הגירה של פליטים מכל רחבי העולם. 

מומחי שפות בארצות הברית הביעו תרעומת ואף זלזול בהחלטה המנהלתית הזו. אחד המומחים שצוטטו במהלך הסערה התקשורתית אף כינה את המעשה "טיפשי, מייאש מאוד וחסר אופק וראייה לטווח רחוק". אפילו חברת גוגל עצמה מסרה "השירות לא נועד להחליף מתרגמים אנושיים".

אז כדי שלא תחזרו על הטעות של אותם הבכירים, כתבנו מאמר קצר שמסביר מדוע שירותי תרגום מסמכים הם קריטיים.

שאלת המחיר

הצורך לנסות לחסוך בעלויות הוא מובן, וכל אחד מאיתנו בטוח בכל ליבו שהוא מהצרכנים החכמים, ושאותו לא ירמו. ברירת המחדל אצל רוב הישראלים תהיה שבשביל להיות צרכנים נבונים אנחנו צריכים לבחור תמיד את החלופה הזולה ביותר.

אלא שלעיתים אנחנו מגלים שיש פעמים בהן מה שחשבנו שהוא הזול ביותר הוא למעשה לא באמת כזה, בגלל שנלוות אליו עלויות נוספות שלא מגולמות במחיר שראינו מלכתחילה. אחד התחומים שבהם יכול להיות פער משמעותי במיוחד בין המחיר מלכתחילה לבין המחיר הסופי, הוא תחום התרגום.

תרגום מקצועי שנעשה על ידי חברה לתרגום מסמכים המתמחה בשירותי תרגום אמנם יהיה יקר יותר מהזנה של טקסט למתרגם חינמי, אבל בדרך כלל לא יגרור עלויות נוספות לצורך תיקון התרגום, ולכן למעשה גם יהיה זול יותר וגם מהיר יותר ממה שהיינו חושבים.

שאלת המוניטין

שגיאות דקדוק, ניסוח מעוות ותחביר לא טוב -כל אלה עלולים להעיד על חוסר תשומת לב, חוסר מקצועיות ואפילו זלזול או חוסר השקעה בלקוח. כאשר מי שקורא את התכנים שלכם יזהה את השגיאות הללו, יכולה להיות להן השפעה מכרעת על תדמית העסק.

שאלת החוק

תרגום מדויק הוא חשוב מאוד באופן כללי, אבל לעיתים יש מקרים בהם תרגום מדויק הופך חשוב במיוחד – כאשר מדובר בחוזה משפטי, שיכול לקום וליפול על סעיף או אפילו תת סעיף אחד. דוגמא נוספת היא במקרה שעסק מסוים לא נתן הבהרות ראויות בנוגע למוצר שלו – הדבר חושף אותו לתביעה משפטית.

סיכום

שירותי התרגום החינמיים היום הם מהירים ודי מדויקים. עם זאת, רמה זו אינה מספיקה בעת תרגום דברים משמעותיים או ארוכים יותר. הצורך בשירותי תרגום מקצועיים יהיה גבוה יותר ככל שחשיבות התרגום תעלה. אז למרות שכלי תרגום חינמי עשוי להיות נחמד בטיול או בעת קריאת פוסט באינטרנט, הוא לא יוכל לספק שירותי תרגום אמינים לעסק.

תרגום מקצועי הוא הדרך הטובה ביותר לתרגום מסמכים, ובמיוחד מסמכים חשובים. חברה לתרגום מסמכים תהיה הפתרון הטוב ביותר לשירותי תרגום.

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן