חמישה מתכונים פשוטים וטעימים

מתקונים קלים

בישול ביתי הוא דרך מצוינת לאכול בריא יותר, זול יותר שאפשר לרתום לחוויה משפחתית או חברתית מהנה במיוחד. הכלים הדרושים לכך הם חומרי גלם טובים שאתם אוהבים וסט כלים הכולל מחבתות וסירים וכמה כפות. כדי לסייע לך לשדרג את החוויה עוד יותר, אלו חמישה מתכונים מעולים ופשוטים שימצו את המיטב מהסירים והמחבתות שיש לך בבית. תוכלו לרכוש סירים ומחבתות מעולים באתר של נעמן >> https://www.naamanp.co.il/

חזה עוף וירקות – במחבת אחת!

מנה קלאסית, פשוטה ומהירה להכנה לימים בהם העומס כבר מכביד ורק ארוחה טרייה וקלה יכולה להפוך אותו לטוב יותר. כל מה שצריך לעשות הוא להניח את חזה העוף במחבת גדולה בציפוי טפלון יחד עם הירקות האהובים עליך, אלו כמה דוגמאות משלנו: גזרים, ברוקולי, תפוחי אדמה, פלפלים מתוקים או בצל. לא צריך לתבל לפני, אלא להניח הכל במחבת ולזלף שמן זית, מלח ופלפל. התוצאה היא חזה עוף עסיסי עם ירקות מוקפצים וטעימים. אופציה נוספת היא לאחר ההקפצה הראשונה, להכניס את הירקות והעוף לתנור ולקבל אותם צלויים היטב לאחר 30 דקות אפיה.

לזניית מחבת

כן כן, מחבת מתאימה יכולה להפיק לכם ערב איטלקי של לזניה שמעולם לא חלמתם עליה. כל תהליך הבישול מתבצע במחבת גדולה אחת, מבלי שתצטרכו להשתמש ולו בסיר אחד נוסף. אז אין צורך לחשוש מניקוי הסירים שלאחר מכן ופשוט לבשל וליהנות. אז איך עושים את זה? 

נתחיל בעגבניות טריות וחתוכות במחבת עם שמן זית, אליהן נוסיף רסק או רוטב עגבניות מוכן. נוסיף את התבלינים שאנחנו אוהבים. בצד משרים את דפי הפסטה במים חמים ומניחים אותם שכבה שכבה עם רוטב העגבניות במחבת. ניתן להוסיף בין השכבות גבינת ריקוטה טרופה עם ביצים, שעוזרות לה להתייצב. ממשיכים בבניית השכבות עד שהרוטב מסתיים. לאחר מכן, מכסים את הסיר היטב עד שהגבינה נמסה ודפי הפסטה מתחממים ומתרככים.

ירקות מוקפצים

לצמחונים או הטבעוניים שבינינו, ירקות מוקפצים הם תמיד אפשרות נהדרת לארוחה משביעה ובריאה. מחבת ווק איכותית וכיריים הם כל מה שאנו זקוקים לו. למוקפת טוב, מומלץ לחתוף את כל הירקות מראש. לאחר מכן, מחממים את הווק על אש גבוהה ומוסיפים מעט שמן. ניתן להוסיף גם חלבון כמו טופו (או חזה עוף או בקר למי שאיננו צמחוני) עד שהוא משחים. רק לאחר מכן מוסיפים את הירקות מהקשה ביותר עד הקל (כלומר – מהגזר ועד הכרוב) ומערבבים עד שהם רכים באופן שאתם אוהבים. בסוף הבישול, ניתן להוסיף סויה, סילאן, טריאקי או כל רוטב אחר שאתם אוהבים. לסיום, מגישים על מצע של אורז או אטריות.

מק אנד צ'יז

המנה הפופולרית והמנחמת הזו היא למעשה אחת מהמנות הפשוטות והטעימות ביותר שניתן לעשות בסיר אחד (ועוד אחד קטנטן בשביל הרוטב). מתחילים בהרתחת סיר עם מים מומלחים עבור בישול המקרוני בהתאם להוראות היצרן. בזמן שהפסטה מתבשלת, ממסיים חמאה בסיר נוסף ומוסיפים מעט קמח להסמכה של הרוטב. לאחר מכן, מוסיפים חלב וגבינה ומערבבים באיטיות, עד שמתקבל רוטב חלק וקרמי במיוחד. כשהרוטב מוכן, מסננים את הפסטה ומערבבים אותם עם הרוטב. את המנה הזו מומלץ להגיש ולאכול מיד לאחר שמכבים את האש. בהגשה, ניתן לגרד גבינה קשה כמו פקורינו או פרמזן לפיניש מנחם במיוחד. 

אנחנו חושבים שתסכימו איתנו שמדובר במתכונים פשוטים שלא מערבים יותר מדי כלים וכאב ראש. אז אם מתחשק לכם ארוחה קלה, טעימה ומספקת מבלי לטבוע בים של כלים שיחכה לכם בכיור לאחר מכן, מומלץ להשקיע בסט סירים ומחבתות מתאים, שיאפשר לכם ליהנות מתהליך הבישול – מתחילתו ועד סופו.

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן