על סוללה לאופניים חשמליים

Battery charging process of electric scooter.

השאלה איך נוסעים ממקום למקום היא רבת משמעות וכיום יש הרבה מאוד תשובות לשאלה זו מכיוון שאין רק מכוניות או קטנועים שאפשר לנסוע עליהם אלא גם אופניים חשמליים וקורקינט. על רקע זה עולה השאלה מה ההבדלים בין אופניים ובין קורקינט? אם כן לרוב אופניים יהיו עם סוללה לאופניים חשמליים הרבה יותר גדולה ולכן הם יהיו הרבה יוותר מהירים מקורקינט.

מנגד קורקינט יהיה הרבה יותר קל ואנו נוכל לסחוב אותו לאן שאנו רוצים לנסוע וכך לא יוכלו לגנוב מאתנו את הכלי. עוד דבר שיש לתת עליו את הדעת זה שפעמים רבות קורקינט יהיה הרבה יותר זול מאשר אופניים חשמליים וזה גם משהו שאנו צריכים לתת עליו את הדעת. בסופו של דבר יש חסידים של אופניים חשמליים ויש חסידים של קורקינט ואתם צריכים להחליט לאן אתם שייכים. 

מדוע כדאי לקנות סוללה לאופניים חשמליים רק מחנות ישראלית?

עליכם להבין כי סוללה לאופניים חשמליים משפיעה מאוד על האופניים שלכם. ככל שהסוללה יותר טובה כך האופניים תהיינה יותר טובות ולכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה סוללה אתם קונים. 

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם אתם רוצים לקנות סוללה לאופניים כדאי לכם לעשות זאת רק בחנות ישראלית. חנות ישראלית תמכור לכם את המוצר הטוב בשוק וכך תבטיח כי תהיה לכם סוללה מעולה. לעומת זאת חנות מחו"ל לא סופרת את הלקוח הישראלי ואין לה בעיה למכור לו סחורה סוג ב' או גרוע מכך וזאת מכיוון שלחנות מחו"ל לא אכפת מקהל הלקוחות בישראל.

מדוע אסור להטעין את הסוללה בלילה ללא השגחה?

עליכם להבין כי סוללה לאופניים חשמליים יכולה להתלקח אם לא מטפלים בה כמו שצריך. כך יכולה להיווצר שריפה גדולה ומסכנת חיים. אז מה עושים בכדי למנוע זאת? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לא להטעין את הסוללה בלילה ללא השגחה. אתם יכולים להטעין את הסוללה במהלך היום כאשר אתם בעבודה וכך לפקח שאין שריפה בסוללה. 

Charging the battery / accumulator of my electric bike.

מזומנים לשתף:

מאמרים נוספים שתאהבו:

צרו איתנו קשר:

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning

what you need to know

in your inbox every morning
דילוג לתוכן